RAZVIJENA JEDINSTVENA NOSILJKA ZA BEBE OD RECIKLIRANOG TEKSTILA

U proteklih godinu dana provedbe Challenge to Change 3.0 projekta inovativnih ideja intenzivno smo radili zajedno sa korisnicima grantova, tj. kompanijama, sa ciljem da zajedno doprinesemo smanjenju nezaposlenosti, povećanju konkurentnosti i održivog društveno-ekonomskog razvoja u BiH. Rezultati u konkretnim slučajevima su vidjljivi već sada. U periodu koji je pred nama predstavit ćemo korisnike projekta, njihova iskustva i benefite koje su ostvarili u saradnji s nama.

Kloko Dizajn Studio je mala porodična firma specijalizirana za dizajniranje, razvoj, proizvodnju, i prodaju vlastitih proizvoda namijenjenih za bebe i djecu. Firma je fokusirana na proizvodnju ergonomskih nosiljki za bebe, koje su dizajnirane inovativno u skladu s EU standardima i prepoznate na domaćem tržištu. Trenutni asortiman za nošenje beba uključuje dva modela nosiljki, wrap i sling marame, te zimsku jaknicu za nosiljku. “Zahvaljujući podršci projekta Challenge to Change, razvili smo jedinstvenu nosiljku za novorođenčad, Kloko Newborn 0+, izrađenu od recikliranih tekstilnih ostataka”, ističe Džana Hamedović vlasnica Kloko Dizajn Studija.

Zaštita okoline

“Od početka našeg poslovanja, posvećujemo posebnu pažnju zaštiti okoline, sistemski smanjujući količine tekstilnog otpada. Naša inovativnost nije samo u proizvodima već i u održivim praksama. Naša ponuda uključuje proizvode s oznakom „Zero waste“, poput sling marama i setova od muslina. Dodatno, aktivno koristimo tekstilne ostatke kako bismo stvarali nove proizvode, poput lazy bagova za djecui i jastuka za dojenje koji se pune recikliranom mljevenom spužvom, dok se iz preostalih materijala za podloge za igru stvaraju jastučići, igračke, te dekoracije za dječje sobe”, kazala je Hamedović.

Svjesni važnosti cirkularne ekonomije

Uvođenjem proizvoda Kloko Wrap marama 0+, počeli su sa prikupljanjem tekstilnih ostataka s ciljem kreiranja novog proizvoda s istom funkcionalnošću kao i wrap marama, ali s naglaskom na jednostavnom postavljanju.
“Odlučili smo se prijaviti na Challenge to Change projekat s nadom da će naša inovativna ideja i poslovna vizija biti prepoznate. Naša prijava je usvojena, te smo dobili priliku i podršku sredstvima iz C2C fonda u iznosu od 9.730,25 KM, s vlastitim učešćem u istom iznosu. Iako smo još uvijek mala kompanija, duboko smo svjesni važnosti cirkularne ekonomije u današnjem društvu. Naša ambicija je živjeti i rasti u skladu s visokim standardima etičkih vrijednosti, ne samo da bismo zadovoljili regulatorne zahtjeve, već i kao odgovoran doprinos održivom poslovanju”, naglašava Hamedović.

Inovacije, nova radna mjesta, konkurentost

Cilj Kloko Dizajn Studija je implementirati inovacije koje pored što prate trendove u industriji, potiču održive prakse. Projekat Challenge to Change pruža nam platformu za ostvarivanje ovog cilja, a sudjelovanje u njemu donosi nam priliku da aktivno doprinesemo cirkularnoj ekonomiji. Očekujemo da će naše učešće u Projektu imati pozitivan uticaj kroz otvaranje novih radnih mjesta, povećanje konkurentnosti na tržištu, izlazak na strano tržište, te poticanje inovacija u našem sektoru. Također, vjerujemo da će podrška C2C Projekta imati značajan doprinos našem dugoročnom rastu i održivom poslovanju u Bosni i Hercegovini”.

Challenge to Change Projekat igra važnu ulogu u podršci preduzećima u Bosni i Hercegovini, potičući ih na održiv razvoj putem inovacija i društveno odgovornog poslovanja. Ova podrška omogućava preduzećima da rastu na način koji je dobar za okolinu i zajednicu.